2016-09-07

Setember PTA Topic: Shopping

The topic from September last year was also shopping:
去年の九月のトピックもお買い物英語でした。
September 2015 -- Shopping Topic
We had a little story for practice:
練習用のちょっとした話がありました。
Reading Practice
And we had some simple shopping phrases for practice:
また、買い物用の簡単な表現もありました。
Simple Shopping Phrases
And here are the notes from last year:
去年の覚書はここにあります。
Notes from September 2015
[Sept. 9th:

Posted a list of simple phrases for the junior high students.
中学用の簡単な表現集を投稿しました。



See you there.
そのときまで、宜しくおねがいします。

[Oct. 15th:

Finally posted the notes from class.
やっと、授業のノートを投稿できました。
Again, my apologies for letting it take so long. 
The children's classes do come first, of course. 
いつものことですが、子供の授業を優先しして、また時間かかり、ご迷惑かけました。

]
 

0 件のコメント:

コメントを投稿